Vývoj dvou nových her Hideo Kojimy zbrzdila stávka SAG-AFTRA

Hideo Kojima oznámil zpoždění vývoje dvou svých očekávaných her, OD a Physint, kvůli probíhající stávce herců a umělců SAG-AFTRA.

Kojima bojuje se stávkou: OD a Physint mají zpoždění

Hideo Kojima, génius herního průmyslu, nás pravidelně zásobuje inovativními a originálními projekty, ale ani on není imunní vůči vlivům aktuální stávky SAG-AFTRA. Na sociálních sítích sdílel, že vývoj jeho připravovaných titulů OD a Physint se musel pozastavit kvůli přerušení spolupráce s herci a štábem.

Co se týče Death Stranding 2, fanoušci mohou zůstat klidní. Kojima potvrdil, že vývoj pokračuje podle plánu. Tým se během léta zaměřil na herní mechaniky, produkci hudby a nahrávání japonského dabingu. Zdá se, že tento projekt si stávka nevyžádala svou daň.

Situace je však jiná u OD, kde byla práce pozastavena ve druhé polovině roku. Přestože probíhaly herecké a environmentální skeny, natáčení bylo kvůli stávce přerušeno. Ještě hůře je na tom Physint, kde musel být celý proces castingu zastaven.

Obrázek: playstation.com