Search
Close this search box.

Naughty Dog ukončuje vývoj multiplayeru pro The Last of Us

Naughty Dog oznámil zastavení vývoje The Last of Us Online, což je dlouho vyvíjený projekt umístěný v populárním postapokalyptickém světě hry.

Naughty Dog ukončuje The Last of Us Online

Vývojářské studio Naughty Dog, známé svými příběhově orientovanými hrami, oznámilo ukončení vývoje hry The Last of Us Online.

Ve svém oficiálním blogovém příspěvku vysvětlil Naughty Dog, že rozhodnutí ukončit projekt bylo „nepředstavitelně obtížné“. Studio si uvědomilo, že kvůli velkému rozsahu projektu by bylo potřeba věnovat veškeré zdroje podpoře hry po jejím spuštění, což by značně omezilo vývoj budoucích single-player her.

The Last of Us Online byl původně zamýšlen jako multiplayerový režim pro The Last of Us Part II, sloužící jako nástupce módu Factions z první hry. Avšak, když se rozsah projektu rozšiřoval, studio se rozhodlo z něj udělat samostatný titul, aby mohlo prioritizovat vydání single-player kampaně Part II, která byla vydána v roce 2020.

Obrázek: playstation.com

XDefiant od Ubisoftu směřuje k e-sportu

Ubisoft nedávno představil světu svoji střílečku XDefiant, která má potenciál stát se významným e-sportovým titulem. Populární herní vývojář má se hrou velké plány. Ubisoft slaví s XDefiant Podle Yvese Guillemota,

Číst dále »